Santa Cruz, de aankomst

27 september 2017 - Santa Cruz, Bolivia

Daar waren we dan, eindelijk! Half 7 s'ochtends, 27 september 2017. Na 24 uur reizen komen we aan op het vliegveld in Santa Cruz. Het is mistig, maar wel warm. Het eerste wat ons opvalt is dat we reuzen zijn vergeleken met de Boliviaanse inwoners. Danique haar geduld werd getest (ze had al lang geen sigaretje meer gehad) en de Zuid-Amerikaanse mentaliteit staat ook niet bekend om de snelheid. En toen was daar onze grote vriend Peter (achter zijn naam kwamen we pas aan het eind van de dag). Een 40 jarige man die wat gezelschap nodig had. Hier hebben we gezellig een drankje mee gedronken en zijn daarna onze de wegen gescheden naar verschillende hostels. Eenmaal aangekomen bij ons hostel keken we onze ogen uit. En een zwembad, ontbijt, voetbaltafel, pooltafel, wifi, etc. Voor 395 bolivianos (bijna 50 euro) hebben we maar meteen 2 overnachtingen geboekt. Na het lange reizen besloten we te gaan ontspannen aan het zwembad en genieten van het weer (32 graden).